' :ooo


hej närbild, men jag bjuder
helvete, glömde bort att svenska krönikan skulle vara klar till imorrn och jag har knappt börjat eller har med den hem. BRA JENNY! bra jobbat alltså. nu får jeanette damp på mig och jag får ig. ja, hej jag överreagerar, men blä. hah, aja, imorrn blir det nog bloggning sent på kvällen eller ingen alls får se, för efter skolan ska jag först hem hit och lämna väska, sen in till stan med cornelia & madde, köpa skinnjacka, keka subway & sen ska vi på hockey. Men ni får ha en fin dag & hoppas att jag överlever svenska lektionen imorrn
PUSS


Kommentarer
Postat av: Jullan

sååå gryymm du e!

Helt gaaaleet söt!;-)<3

2010-09-21 @ 10:15:41
Postat av: jenny

hahah jag vet! fast jag överlevde iallafall!

tack så mycket sötnos! :)

2010-09-22 @ 07:50:15
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0