' no lifer

Jag brukar få komplimanger för hår, ögon & ben oftast
Jag tycker det är obehagligt att se spindlar, hah
Jag har samlat på läppglans, HAHA faail
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är vet faktsikt inte, gillar inte lady gaga, eller inte så många av hennes låtar, bara ibland. haha
Jag har en förmåga att skratta vid helt fel tillfällen
Jag ångrar att jag började satsa på skolan tidigare, så mina betyg vart bättre
Jag glömmer aldrig när jag hade sölve
Jag tror på för mycket
I smyg brukar jag ibland göra situps, haha de är min tröst när jag känner att jag ätit för mycket onyttigt, då försvinner mitt dåliga samvete, HAHA
På offentliga toaletter brukar jag skynda mig ut snabbt
I min jackficka har jag alltid en massa skit, godispapper är ganska enkelt att hitta
Någon/några brukar kalla mig för chenny, mina kära gunnorp kompisar är dom enda som får säga det.. haha
Det här året kommer jag plugga ihjäl mig
Jag hoppas att jag en dag får tjäna en massa pengar på hästar eller foto
Jag stör mig på människor som som tror dom äger allt och alla
Något av det sötaste jag vet är pomeranian hundar :o
I telefonen svarar jag Hallå, hej det är jenny
En låt som gör mig glad är there you are - iyaz, oftast iaf
En låt som kan få mig att gråta är when you're gone - avril lavinge, eller sista kvällen på gunnorp iallafall :p
Om jag är ensam hemma brukar jag småäta.. :o
På McDonalds beställer jag oftast lilla menyyyn :D
Jag tycker jag är ganska duktig på att tänka aldelles för mkt
Ibland undrar jag varför just jag är jag, haha poetiskt, jag vet
Jag fick en "aha-upplevelse" när haha ingen aning
Jag tycker inte om min.. vän madde på spanskan.. hon är så rolig att jag inte kommer någonstans.. :( hah
Det dyraste jag har köpt är kameran eller datorn, fast dom fick jag. men kanske mina ridstövlar? eller ridläger :P
Ett köp jag ångrar är min FULA grå kofta :D
Jag tycker om människor som gör mig glad
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag kolla så ingen kolla på mig, sen diskret ta upp den :D
Jag ser upp till dig :D
Jag saknar gunnorp ( allt som har & göra med det ), alicia, och en massa mer

woho, min engelska gick snabbt och nu ska jag glo på idol
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0