' never give up,

halloj
sorry för dålig uppdatering, men sov hos madde igår, igår tog vi de mest lugnt, skratt i mängder & en massa prat hans oxå med. Vi kolla på dear john med, asbra!
sen idag vakna vi tidigt för jag skulle följa med madde till gunnorp för hon skulle rida. när vi åt frulle kolla vi lite på the last song med, älskar filmeen! haha.
Men jag följde med madde till gunnorp och hon red min älskade arrrrrraaaac (<3<3) haha, de hoppade och det gick finfint, fast typ sista hoppet ramla hon av, HAHA! fast det gick bra som tur va. hahaha
sen åkte vi vidare mot nästa stall, red ut. Spider va jätte fin, men gaaaalet pigg! hahahha när vi skulle galoppera studsa hon en heldel med baken, hahaha söt häst! vi har typ bestämt att 1 gång i veckan ungefär ska vi ut i skogen och köra ngn galopp där hästarna får springa av sig lite. haha. Sen när vi skulle rida hemmåt, började någon skjuta asmycket och ashögt.. spider vart stressad och skit, men jätte duktig va hon!
nu är jag hemma och ska nog inte göra så mycket ikväll, men ni får ha det bra & tack madde för dagarna, älskar dig!
här får ni 2 stycken filmer om mig & arracen <3



älskade lilla arrac.. jag saknar att ha dig på läger, jag skulle vilja hugga av mina ben så jag blev lite kortare.. blä, jag vill inte vara för lång för dig, men jag älskar dig, så otroligt mycket mitt hjärta. så mycket som du betyder för mig, det är obeskrivligt.. <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0