' hallå där kött & blåbär

förlåt för min kassa uppdatering, men nu ska ni få en för igår & idag :)
igår:
efter skolan följde madde med mig hem och vi bytte om och rulla vidare till stallet, red barbacka i hagen och fotade en massa! bilderna kommer senare i inlägget :D på kvällen åt vi, köpte b&j's strawberry cheesecake mummmms! sen satt vi på mitt rum och snacka om en massa :)
idag:
vakna vid typ 9, eller alarmet va ställt, haha för jag skulle följa med madde till gunnorp! hon red honey bee, och jag pussa gaaalet mycket på mina 2 stjärnor, chila & arrac. Träffa även dodde, loppan & lusen som jag saknat sjukt mycket, dom är bäst typ (y' sen hjälpte vi även till på nybörjat lektioner, ledde hortensia på 2 stycken.
Sen när vi va klara där åkte vi vidare till nästa stall, hämta spider (careface vaa?) och kunde ha henne i bara grimma och grimskaft över halsen på stallplanen när vi borsta och hon stog helt still, världens bästa <3 red sen dressyr i hagen, vi hade ett par riktigt fina stunder, då allt funka! sen gick de lite bra & dåligt, haha i galoppen blev de lite för kul och hon gjorde ett par stora glädjeskutt, haha sötan <3 cykla sen hem, haha hurtigt!
nu ikväll ska jag typ inte göra nått speciellt, bara ta de lugnt & här kommer bilder från igår :)











"ser du stjärnan i de blå, den som lyser för oss två" haha :)

haha lite storleksskillnad ;)




sölve & spider, ni är de finaste jag har. jag älskar er mer än allt, föralltid <3
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0