' GÄSTBLOGG - CORNELIA WESTERBERG


hej,jag heter cornelia och är ett av jennys största fans! läser hennes blogg varje dag,när man har börjat läsa den är man fast,eller hur alla fans?  idag så var jag hos jenny och vi hade det jäte roligt,pratade om hennes blogg och allt,varför hon började och allt. efter ett tag så frågade jag om hon ville klippa mig eftersom jag har klassfoto imorron och hon svarade såklart ja så snäll som hon är. så hon tog fram saxen och började klippa av några centimerer tillsist så hämtade hon kastrullen och satte den på mitt huvud och formade mitt hår efter den & SE HUR FINT DET BLEV ! värsta frisören är ju jenny ! jag var väldigt trött på mitt gamla hår och ville ha en liten förändrig och se så liten den blev. Jag har aldrig varit mer nöjd,så alla kom till jenny och klipp er !

ha en bra dag ! nu ska jag hem och visa mamma och pappa mna nya frisyr och gud vad glad jag är för att ha den på skolfofot imorron

hejdaå//cornlia :)


Kommentarer
Postat av: Jullan

oj vad kort du klippte jenny:D<3

LOL;-)<3333333

2010-09-24 @ 21:24:49
Postat av: jenny

jomen visst vart de fint???? :D

hahahha!

2010-09-24 @ 21:33:44
URL: http://jjjennys.blogg.se/
Postat av: jullan

hhaha självklart vare fint!:D<3

2010-09-24 @ 21:59:57
Postat av: cornelia

HAAHAHAAHH! fint hår den där tjejen fick asså :o <3 galet vad snyggt asså :o



älskar dig min egna super frisör ! <33

2010-09-25 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0