' even the best fall down sometimes

hejj
vart lite ändrade planer, ska inte träffa emma idag.
va ute i stallet förrut, red en sväng på spider, haha seriöst hon var knäpp. men söt.
i skritten va hon lugn och snäll, i traven vart hon piggare, men inte allt för galet. i galoppen tänkte jag att vi skulle ta det väldigt lugnt eftersom hon tappat en sko. men de tyckte inte spisan, så hon kör ett par bocksprång. haha hon bockar! det gör hon aldrig annars. haha hon tyckte väll att det var ovanligt kul idag. haha
efter stallet har jag inte gjort något speciellt, och ikväll ska jag nog bara va hemma, duscha och lite sånt där
& här har ni lite bilder från ridturen
smal häst!
HAHAHA big fail
haha sådär, nu har ni ngt att skratta åt resten av kvällen
& justja, får se om jag uppdaterar ikväll och imorrn blir det nog inget för jag ska med min syster på hockey. men vi hörs
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0