' cr i åsmehagen,

somsagt, idag var de träningstävling i stall åsmehagen
för mig gick det helt okej i 60cm clearround, hon va fin men jag red slarvigt, så en rivning vart det.
sen i 70 bedömning gick det bättre, red nogrannare och hon va grymt fin! tveka inte på varken mur eller vattenmatta, så vi var felfria i grunden och sen i omhoppningen fick vi ner en bom med bakbenen, lite otur, men det räckte iallafall till en 4de plats! så jag är jätte nöjd!
för maja gick det oxå finfint, hon och mirre var felfria i 70 cr
för josse gick det oxå bra haha, tror de hade 4 fel i 70 cr & sen i 70 bed. var det samma som för mig felfria i grunden och ett pet i omhoppningen, kom 5a :)
för karro gick det med bra, hon och mirre vann 80bed!

sen hade spiders nya benskydd skavt på hennes kota/karled, vi märkte det när vi kom ut från 70, stackarn, de va blodigt och sånt :/ men hon visade ingen hälta eller så, och hon hoppade ju grymt fint i 70, så himla duktig är hon min flicka <3 så vi tvätta bara av de och satte på ngn salva jag glömt namnet på, haha.

nu har vi firat pappa som fyller år idag, GRATTIS! & så har jag duschat & pluggat so, haha nu får ni lite bilder från dagen!

jag & spisan i 60cm

maja & mirre, ärevarv 70cm

josse& royal 70cm

jag & spider i 70cm bed.

tack för allt bebis, jag älskar dig <3

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenny Janson!

grattis:)<3

Vart har du köpt den röda jackan?:)

Fin bloggg<3

asså JESUS du är så snygg & såå smal!;oo

Hur kan du va så smal & snygg, bruden!??:o

du är sötast i världen, jag svär!;)<333

kram jenny janson!<3

2010-09-12 @ 20:21:59
Postat av: jenny

tack!

jackan är köpt på hööks!

tack så mycket, haha nej det är jag verkligen inte!

kramkram!

2010-09-18 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0