' bloggtorka

inget att blogga om så får bli en sån här
min personlighet
blyg: inför folk jag inte känner, annars är jag inte blyg
nyfiken: hehe ahrå
smart: har mina ljusa stunder & mörka
långsam: beror på när
stressad: lite ibland
tålmodig: nä, fast beror på när
djup: ja är galet deeep, nä men vet inte ;o
öppen: sådär
ärlig: ah
positiv: jadå
rolig: klart som faen, haha ^^
ansvarsfull: mjo
galen: hehe, kanskee

vänskapen
svikit en kompis: hm, kanske ..
förlorat en bästa vän: nej tror inte så
sagt att jag älskar en kompis: ja
sovit med en killkompis: hm, fast de va ett tag sen
sovit med en tjejkompis: nä aldrig :o haha jo
pussat en av samma kön: japp
berättat hemligheter: ja

min kärlek
blivit sårad:

kär?: nej
hur många har du varit kär i?: de vet jag inte, 1 kanske om inte kändisar räknas
krossat någons hjärta: tror inte det, fast vet inte
gett någon ditt hjärta:det vet jag inte
sagt att jag älskar nån, och ljugit: nej
varit otrogen: aldrig

övrig information
sytt:
opererat mig: nej
sjungit i duschen: japp
hoppat bungyjump: ALDRIG!
sett någon dö/ död: nej bara på tv ^^
varit på begravning: ah..
sagt att jag hatar någon: haha har jag väll

vad jag föredrar
skriva eller tala:
beror på vem och när
vatten eller cola: beror med på när, men cola!
mobil eller mp3: mobil
snygg eller charmig: båda 2!
grönsak: gurkaa & tomat & paprika :D hah
film eller serie: både och
festa eller softa: blandat! :D
sommar eller vinter: sommar, fast vinter är mys
fredag eller lördag:lördag
ljus eller lampa: beror på när
kärlek eller vänskap: vänskap, fast kärlek med.. hm både och :D fast vänskap är nog viktigast!
bio eller hemmakväll: svårt, jag vet inte :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0