' 5 - 2!


bild från igår! ( bilden är lånad från www.lhc.er och fotografen tror jag var erik åström)
halloj
ingen update igår och ni vet att jag var på hockey och kom hem runt 10. Så orkade inte blogga då. Men lhc mötte timrå och lhc va riktigt bra! synd att de bara va klacken och lite stå som sjöng, lite i tredje va sitt med oxå, men jaja. haha tönt är jag ^^ men lhc vann med 5-2 iallafall! :D
idag har vi friluftsdag i skolan, orientering (ENSAM!!!! :sss), brännbollsturnering och sånt. blä jag hatar både orientering & brännboll & bli inte förvånade om jag inte bloggar ikväll, då har nog mitt lokalsinne svikit mig & lämnat mig ute i vidingsjö skogen. jaja,
ni får ha en fin dag så hörs vi
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0