' sjukling

Är hemma idag, mådde inte alls bra imorse så stanna hemma, mår fortfarande dåligt efter att ha gått och lagt mig igen vid 7 och vakna igen vid halv 12. menmen skönt va det iallafall.
Nu har jag ätit lite och druckit te i mängder, vanilj te!
Nu ska jag kolla lite film och inte göra någonting, sen får vi se om jag får hem lite plugg, för då blir det plugga av ikväll. Men tills dess ska jag somsagt bara lyssna på musik och inte göra någonting
& vet ni en bra sak???
om en månad är jag på världens bästa ställe, har sjukt kul med mina galna gunnorp vänner och underbara hästar och lever livet! det låter hur bra som helst i mina öron, så nu ska jag liva upp min sjukdag och tänka på det!
här får ni en bild på mig och arracen från allah förra året!

det finns inte ord för dig hjärtat, jag vill inte va för lång för dig.. men jag kommer aldrig glömma våra läger tillsammans, du är bäst.
jag älskar dig arrac
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0