' nooooo life!

Fullständigt namn: Jenny åse vilhelmina gustafsson
Din ålder: ettafemma
Din ålder: 15
Födelsedag: 6 mars 1995
Bor: i linköping
Syskon: en lillebror :)
Hårfärg: blond
Ögonfärg: blågrå eller ngt
Skostolek: 38
Längd: 166
Läser: twilight
Framtids objekt: va? :p
Har du en bästa vän: yep
Har du en flickvän/pojkvän: ne :(
Var shoppar du helst: dom vanliga typ
Har du tatueringar, piercings: hål i öronen men inget annat
Favoritfärg: vet ej
Favoritmat: vene :D
Favoritämne i skolan: svenska och bild
Sport: fotboll!
Fras, ord, mening/uttryck: vet inte, just nu är det "kommer inte ihåg att jag fråga" heheh
Varit kär: en gång
Tar du droger: nej
Vad lyssnar du på just nu: billionaire med travie mccoy och bruno mars
Hur många msn-kontakter har du: 294 senast jag kolla
Pizza eller Choklad: beror ju på hur hungrig man är osv haha :)
Guld eller silver: silver
Är du kär just nu: nej
Hur tidigt går du upp: nu är det sommarlov så det är olika!
Vilka hatar du: ingen.. hat är starkt :)
Vilka bryr du dig om: många, mina fina vänner, min familj osv :)
Vem/Vilka tycker om dig mest: mina katter
Vad har du på dig just nu: underkläder och badrock (Y) snyggt
Vad ska du göra ikväll: gå till jonna för att fira henne lite sent sådär :)
Är du seriös: nu eller va?
Vilken tjej gillar du mest i klassen: yahye. nae men många :)
Vilken kille gillar du mest i klassen: artin och yahye bland andra
Hur många bilar har din familj: 1 jättevacker bil!
Och frisyren, ser den bra ut: just nu är den kanonvacker, slickad bulle
Är du allegisk mot ngt: nej
Vad gör du nästa år: går i skolan
Är du uppväxt i stan eller på landet: mest i stan
Gillar du att laga mat: ja, fast jag suger oftast på det
Märkeskläder eller secondhand: vet inte :o
Hur många par skor har du: 4 par som jag använder, eller 5 kanske.. något sånt
Vem är snällast nu: inte berola iallafall, dummisen åker till tyskland på måndag :(
Vem är sötast just nu: chocolate rain-snubben
Vem är bäst just nu: xavier samuel yao
Använder du hårspray: då och då
Brukar du läsa horoskop: ja, i FRIDA haha ;)
Har du körkort: nepp
Äger du några converseskor: yes, 2 par
Favoritdjur: katt
Äter du frukost: yep
Bläck eller Blyerts: bläck att skriva med, annars blyerts
McDondalds eller Burgerking: mcdonalds!
Äger du ett busskort: ja, 2 st omg :o
Dricker du blå, grön eller röd mjölk: vit AHAHAHHA. skoja men grön tror jag? eller röd.. fan nu blev jag förvirrad :o
Såg du senast på tv: någon vm-match
Vad är det första du skulle göra om du vann en miljon: oj.. köpa en systemkamera? NEJ en ny bil till vår familj! och dra utomlands. waow
Hur svarar du i mobilen: a hallå?
Vem ringde dig senast: vet inte
Vad sa den som ringde: vill du ha en gummikyckling
Vad har du för klocka: ingen :o mobilen haha
Vad dansar du till: brukar inte dansa så ofta faktist..
Dansar du bra: sämst!
Vad är klockan nu: 1540
Är du snäll: klarre
Göteborg är: en stad
Stockholm är: en stad
Din nästa utlandsvistelse: vet inte :(
Dö lycklig och ung, eller gammal och bitter: lycklig och ung
Hur många bor i ditt hus: 4 människor, 2 katter
Hur många timmar per natt sover du: olika
Hur många gånger har du sagt jag älskar dig till någon/något: vet inte?
Hur många svärord per dag: för många
Hur många frukter äter du per dag: för några
Höger eller vänsterhänt: lefty ;)
Humör just nu: bra, lite stressad men det skiter jag i :)
Favoritgodis: choklad
Är det något du absolut inte äter: jag skulle aldrig få för mig att ärtsoppa, sen är det nog mycket mer också
Fisk eller badkruka: mittemellan haha
Favoritväder: varmt och soligt :)
Spelar du ngt instrument: nej, vill lära mig gitarr!
Morgon eller nattmännsika: vet inte, inget av det?
Sparare eller slösare: slösare..
Det bästa du vet: jag vet inte, mycket :)
Har du några homosexuella vänner: nej, inte vad jag vet hahah
Ser du på kärleken som ett misstag: nej. jag skulle inte ens vara född utan kärlek ;)
Bio eller promenad: beror på med vem!
Är du kittlig: yep
Stjärntecken: fisk
Äckligaste insekten: typ alla :s
Det här är jag bra på: jag vet inte :) jag är rätt bra på att rita och rätt bra på att spela fotboll tror jag?
Skriver du dagbok: nej
Gungar du på stolen: nej
Hur många kusiner har du: five
I julklapp önskar jag mig: vet faktist inte
Får man skylla sig själv om man vinter slickar på en lycktstolpe mitt i vintern: haha ja
Vilken färg har du på tapeterna: vit och typ någon konstig färg
Vilket är bäst - julafton eller din födelsedag: julafton är mysigast :)
Ljust eller mörktbröd till frukost?: ljust
Vad gör du helst, dator eller tv : dator
Släpar du dina fötter efter dig: nej?
Är du rädd för blod: beror på
Första begravning: morfar ♥
Första stora resa: vet ej
Första konsert: vet ej
Senaste djur: kissemissar
Senaste stora bilresa: vet inte ^o)
Senaste stora bussresa: berlin :)
Senaste dryck: läsk
Senaste dusch: för en timme sen eller något
Senaste skjortan du hade på dig: det var när jag och charre gick på twilight/new moon/eclipse och är egentligen min pappas men jag har snott den :)
När du senast haft ont i magen: idag
Vilka pratar du med på msn: artin och berola men dom är rätt osociala
Har du hål i någon tand: nej
Kan du vika din tunga 3 ggr: va?
Vad använder du för skor: olika, oftast mina kära converse
Till sist, vem älskar du mest här på jorden:
Födelsedag: 21 februari
Bor: i Linköping.
Syskon: lillasyster
Hårfärg: browniie
Ögonfärg: grönbrun
Skostolek: 37 - 39
Längd: etthundrasjuttio centimeter
Läser: just nu är det tre böckerna, nummer 2
Framtids objekt: huh?
Har du en bästa vän: Ja!
Har du en flickvän/pojkvän: ja, daniel norberg :') haha
Var shoppar du helst: de vanliga
Har du tatueringar, piercings: Bara hål i öronen.
Favoritfärg: det vetjag inte :)
Favoritmat: hm.. massa (; fetchey
Favoritämne i skolan: slöjd tror jag
Sport: ridning!
Fras, ord, mening/uttryck: olika
Varit kär: jag vet inte, 1 gång kanske
Tar du droger: nej
Vad lyssnar du på just nu: musik & syster som möblerar om eller nått
Hur många msn-kontakter har du: palla räkna? ;)
Pizza eller choklad: Choklad!
Guld eller silver: Silver.
Är du kär just nu: nej, eller i daniel norberg.. haha fast nej inte annars :)
Hur tidigt går du upp: runt 7 på vardagar, annars varierar dt
Vilka hatar du: Ingen.
Vilka bryr du dig om: familj, vänner osv
Vem/vilka tycker om dig mest: Vet inte (:
Vad har du på dig just nu: mjukisar, t-shirt och tjocktröja, och underkläder såklart ;)
Vad ska du göra ikväll: ta det luuugnt!
Är du seriös: nu? nja
Vilken tjej gillar du mest i klassen: kan inte riktigt välja en, men cornelia är en av dom!
Vilken kille gillar du mest i klassen: kan inte välja :)
Hur många bilar har din familj: En.
Och frisyren, ser den bra ut: HAHA, nej..
Är du allergisk mot ngt: nä
Vad gör du nästa år: Då går jag sista terminen i nian och sen börjar jag gymnasiet
Är du uppväxt i stan eller på landet: stan
Gillar du att laga mat: nja, suger på det gör jag iallafall
Märkeskläder eller secondhand: spelar ingen roll
Hur många par skor har du: inget jag räknar
Vem är snällast nu: hmm, vet nt
 Vem är sötast just nu: DANIEL NORBERG <3
Vem är bäst just nu: jag..
Använder du hårspray: sometimes
Brukar du läsa horoskop: i frida
Har du körkort: Nej.
Äger du några converseskor: ah
Favoritdjur: vet inte, häst :)
Äter du frukost: Ja :)
Bläck eller blyerts: blyerts
McDonalds eller Burgerking: McDonalds!
Äger du ett busskort: 2 stycken!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk: grön
Såg du senast på tv: hm, något i morse
Vad är det första du skulle göra om du vann en miljon: MYCKET!
Hur svarar du i mobilen: hallå, eller hej dt är jenny
Vem ringde dig senast: mamma trorja
Vad sa den som ringde: att hon va framme
Vad har du för klocka: mobilen
Vad dansar du till: haha jag vet nt
Dansar du bra: haha nejnej
Vad är klockan nu: 16:28
Är du snäll: deklart
Göteborg är: staden jag föddes i! woho smart!
Stockholm är: huvudstaden
Din nästa utlandsvistelse: THAILAND, haha nej jag vet inte
Dö lycklig och ung, eller gammal och bitter: oj det vet jag inte, gammal och lycklig!
Hur många bor i ditt hus: Fyra människor och 1 katt, 1 hamster och 1 kanin
Hur många timmar per natt sover du: olika
Hur många gånger har du sagt jag älskar dig till någon/något: haha det vet jag inte
Hur många svärord per dag: många
Hur många frukter äter du per dag: olika, typ 1
Höger eller vänsterhänt: right
Humör just nu: trött och glad
Favoritgodis: allt..
Är det något du absolut inte äter: ärtsoppa...
Fisk eller badkruka: olika (;
Favoritväder: varmt!
Spelar du ngt instrument: nej..
Morgon eller nattmännsika: beror på
Sparare eller slösare: Slösare ..
Det bästa du vet: att va i stallet och med kompisar! på ridläger är inte heller fel, och att skratta!
Har du några homosexuella vänner: inte va jag vet
Ser du på kärleken som ett misstag: nä
Bio eller promenad: olika
Är du kittlig: haha ja
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: ush alla
Det här är jag bra på: rida kanske? och att skratta vid fel tillfällen
Skriver du dagbok: bloggen? ;)
Gungar du på stolen: Nae
Hur många kusiner har du: oj, typ 8?
I julklapp önskar jag mig: ipod touch och objektiv till kameran
Får man skylla sig själv om man vinter slickar på en lycktstolpe mitt i vintern: haha mjo
Vilken färg har du på tapeterna: rosa, sen en fondvägg
Vilket är bäst - julafton
Ljust eller mörktbröd till frukost?: Ljust!
Vad gör du helst, dator eller tv: Dator!
Släpar du dina fötter efter dig: haha nej det tror jag inte!
Är du rädd för blod: jo.
Första begravning: morfar :(
Första stora resa: Greeekland
Första konsert: haha sarek på ikano! cooola grejor
Senaste djur: har katt, hamster och kanin nu så
Senaste stora bilresa: Italien, eller det va 2007, men ja
Senaste stora bussresa: Berlin
Senaste dryck: smoothie imorse
Senaste dusch: nu, snart
Senaste skjortan du hade på dig: förra veckan, men rutiga
När du senast haft ont i magen: kommer inte ihåg
Vilka pratar du med på msn: slugo & celinne
Har du hål i någon tand: jo, fast den är inte kvar
Kan du vika din tunga 3 ggr: ehm nej?
Vad använder du för skor: Mina converse.
Till sist, vem älskar du mest här på jorden: min familj, bästavänner och mina djur, dom är best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0