' no one knows if it's night or day

Halloj
Skolan rulla på idag, segt som attan, men jag överlevde ^^
efter skolan drog jag,madde& maja till stallet, spisan var jätte konstig och stressad i stallt, men hur fin som helst när vi red. var väll bara något litet skumt med henne. haha.
Nu har jag ätit och sånt där och pluggat lite. Måste nog plugga lite till, men jaja.
imorgon ska jag klippa mig, PANIK med stora bokstäver.. jag hatar att klippa mig, att få kort bajs hår, fast dock inte slitet längre. haha
nu ska jag fortsätta lyssna på min daniel norberg på spotify i hans verison av don't look back in anger <3!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Steinenya

many thanks for your dedications to this world

2011-09-01 @ 10:32:40
URL: http://steinenya.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0