' never, ever again

Hejsvejs
Dålig bloggning från min sida, men igår var jag somsagt på hockey med cornelia, lhc va riktigt bra stundtals och ibland va de riktigt slarviga, skit domare gjorde det inte mycket bättre heller.
Jonas Junland är fetaste svikarn, men aja, nu har han blivit utbuad så nu är det slut på det tror jag, hah fast han får fan skylla sig själv :o ush
idag va de skolan som vanligt, de rulla på, engelska förhöret gick inte särskilt bra, spanska muntliga provet fick jag VG på så de är jag nöjd med.
Nu ska jag snart till stallet och ikväll blir det bara att ta det lugnt och kolla på min man klockan 8 på TV4 ^^
ha de fint, PUSS
här kommer en riktigt feeejn låt som spelades på hockeyn ett par gånger, HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0