' när allting är sagt



Hejsan!
Skoldagen rulla på, no som va galet segt, so syv va och snacka hela lektionen typ, slöjd slappt, lucia grej woho jenny har tagit tummen ur röven och ska va med i lucia tåget, sen en väldigt segt e-vals so. Efter skolan åkte jag och cornelia hem till henne, åt nudelsoppa, plugga, skratta åt hennes katt och drack te och åt russin? hhah ja.
tack för eftermiddag gulle, älskar dig!
imorgon är det skola igen, ganska slapp dag! sen sist är det tjejgrupp och vi ska stanna i skolan och kolla på film,baka pizza och kladdkaka. mys.
men nu ska jag kolla på bonde söker fru, HAHA dom är så jävla roliga seriöst, jag skrattar på mig!
och tagga till gunnorp!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bild på ditt håt nu!!:DDD

2010-10-28 @ 19:12:15
Postat av: elin

den ovan e från elin!:P

¨glömde skriva..hihihi

2010-10-28 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0