' in your atmosphere,


lite bildbrist, jag älskar dig emmaa!
Hej
äntligen är det lov, så otroligt välbehövt efter att ha slitit som ett djur i cirkus 10 veckor.. phu.
men dagen rulla på, först idrott, matte, engelska, spanska och h-tid. Fast på h-tiden hade vi våra so redovisningar där vi skulle vara 4 st, 2 mot två och ha som en "debatt". Det va jag & jonatan mot felicia och abdul. vi skulle argumentera om dödshjälp om ngn anteckningar. Haha det gick helt okej faktiskt, haha fick oss en skratt med när felicia gjorde en liten felsägning. haha! sen prata ida om lite grejjor och sen sluta vi.
jag älskar min klass :)!
nu väntar jag på maja så vi kan åka till stallet, kvällen&natten ska jag spendera med cornelia och hanna med idol och barnfilms maraton! haha låter rätt så jättebra i mina öron!
men vi hörs imorrn,
PUSS


Kommentarer
Postat av: Jakobklara

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-12-01 @ 16:46:38
URL: http://jakobklara.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0