' i never let you down

Halloj, ska berätta lite om min helg nu.
igår:
ja, jag va i stallet, gick sådär med ridningen, spider va springig och allmänt jätte pigg & jag red skitdåligt. men hon galoppera riktigt fint på volten utan att bryta av! det är jag galet solt över, förr kunde vi knappast galoppera ett helt varv på fyrkanten utan att hon bröt av. så jag är riktigt stolt över min stjärna!
efter det, åkte jag hem och duscha och sånt, sen drog jag & cornelia vidare in till stan, åt på donken, och sen hockey. LHC vann med 2-1 & leder nu serien, apbra!
fick även våra signerade T-shirtar :D
när vi kom hem till mig fixa vi oss lite, sen kom emma, emma & madde r hit och vi hade en riktig myskväll med film,spel,prat,skratt & en massa fettogrejjor! somna runt 4,
idag:
vakna typ 11 idag och låg och gjorde ingenting jätte länge, haha vi va rätt sega. Sen tog jag och emma tummen ur röven och fixa frulle till alla. duktigt! sen annars har vi inte gjort så mycket idag, mest tagit det sjukt lugnt!
men tack för helgen tjejor, ni är för bra, älskar er sjukt mycket! <3

inte nyaste bilden direkt, typ 1 år med andra ord :p
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0