' i did it again

Hejsansvejsan
Skolan rulla på finfint idag, no prov på morgonen som va ovanligt lätt, hahahaha "anders nopp"!
Sen so, sen slöjd, efter slöjden hade jag ett möte med syv (som hjälper till med gymnasieval), väljer antagligen på hästinriktning eller estetisk med inrikning på media & hoppas på foto då. Svårt som in i helvete, vet absolut inte vad jag ska välja, men har som tur va tid på mig så det ska nog fixa sig.
Efter de var det e-val och sen skulle vi tjejer i klassen laga mat till föräldrarna i hkk salen och sälja den då för att få pengar till klassresa :) jag och cornelia kungade i köket!
nu har jag duschat och pluggat lite spanska
nu ska jag inte göra någonting, men ni får ha de fint
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0