' daniel norberg <3


<3

va är det för fel på svenskafolket egentligen? en gammal gubbe som redan varit med i musikalet och grejjer istället för en underbar grabb som har framtiden framför dig? jag själv rösta typ 10 ggr och är sur på mig själv för att jag inte rösta mer, men jag kan inte göra så mycket mer. jag ska inte heller ljuga med att jag inte grät igår, för det gjorde jag, som en gris. klumpen kommer tbx i halsen när jag kollar på klipp när han precis åkt ut och gråter, största tönten är jag. men jag tycker att han va värd att få stanna, eller han kanske är för bra för en program som idol? för han kommer lyckas, med eller utan idol.
världens bästa daniel!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0