' and now i miss you even more each day,


jag och simba vintern 2009 ! <3
godkväll snyggingar
stallmötet började bra men sluta dåligt med en sjuk simba :(
jag, maja och madde va ute i hagen och gosa med hästarna, sen ska simba bajsa och då ser det helt sjukt ut i hans bak. vi sa till fia och det va hans tarmar som kommit ut.. så de ringde veterinären och han kom och nu är dom påväg till strömsholm med honom.
ush stackars simba :( <3
jag håller annars på och städar och sånt och gosar med kisse!
ha de fint
PUSS


Kommentarer
Postat av: PLEASE, // AnnA ..hehe<3

du får GÄRNA skriva din packnings lista t gunnorp,

här:DDDDDD(sweat)

emh....heheee, tack :D <3333



skitsnygggbrud & rider AWSOME & har BÄSTA bloggen!<3

2010-10-31 @ 19:59:00
Postat av: jenny

det kanske jag kan göra om jag hinner klart, haha :D

tack så jätte mycket! :D <3

2010-10-31 @ 20:41:11
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0