' and after all, you're my wonderwall


haha, någon gammal bild på mig och emmapemma
Hellu sötnosar!
Måndagen rullade på, lite segt lite slappt.
efter skolan åkte jag till stallet och red ut en sväng på min bebispålle. Hon var jättejättejätte fin och pigg som tusan, haha sötnos! Jag måste säga att jag älskar att vara i stallet nu när vintern börjar närma sig, det luktar äntligen häst i stallet, hästarna har ju gått ute hela sommarn, men nu är de inne, sen är de så mysigt med alla täcken och tjocka pälsar och allt. hahah fast snart kommer jag inte tycka om de lika mycket när det blir halt ute, allt är blött och kallt. blä! haha
Nu har jag ätit iallafall och jag har INGET plugg ikväll, det var länge sen något sådant inträffade, haha jag jag tackar inte nej. jag älskar't!
Så ikväll ska jag inte göra någonting,
så pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0