' 3-2


hahahahaha, inga kommentarer på denna bilden!
Skolan rulla på, fast seg dag, haha som igår ;) fast min klass är galet bra. underbara hela bunten!
Efter skolan gick jag och mina brudar till donken och åt, sen tog vi hockeybussen till hockeyn, mot djurgården, vi ville inte riskera att dö så vi satt ner. haha. värsta nagelbitarmatchen på länge här, haha först tog dif ledningen med 0-2 sen reducera lhc till 2-1 sen kvittera till 2-2 och så vart de straffar :o haha fast då vann LHC och ja perfa :D
nu har jag pluggat och kolla lite på fotbollen, 4-1 till holland, haha sverige dominerar eller vad? :p nej de gör dom verkligen inte, haha
aja ni får ha det jätte bra
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0