' 10 saker ni kanske inte visste om mig...

bjuder som fan! solen i ögonen och grejjer, haha

♥  jag är världens tidspesimist och kan gå typ 20min innan bussen går fast det bara är 10min till busshållplatsen
jag kan vara riktigt blyg inför nya personer, men hur oblyg som helst för folk jag känner
♥ är är världens godisgris
♥ jag pratar i 110km/h
♥ jag älskar att fotografera
♥ jag kommer ifrån göteborg, men bort i linköping sen -99
♥ jag älskar att åka karuseller, speciellt frittfall och bergochdalbanor
♥ jag hatar att bada där bottnen inte syns, blä
♥ jag har åkt skidor sen jag va 5 år typ och kan nästan åka snowboard
♥ gunnorp är mitt favoritställe lätt !

haha fick dålig fantasi där mot slutet men jaja

Kommentarer
Postat av: Felicia

asså ofta ingen visste att du är en godisgris! :D att du kommer från göteborg visste jag däremot inte ;)

2010-11-17 @ 15:01:04
Postat av: jenny

felicia, det är va inte snällt :( nu känner jag mig asfet.. haha nej men det är jaaa :D <3

2010-11-17 @ 20:36:31
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0