you don't always have to be on top,

Nu har jag och mamma bakat lussekatter och så har jag pratat med mina bästa tjejer, nike, felicia, julia och sarah på skype. Ush som jag saknar dom, världens bästa ♥
men snart fixar vi en återträff tycker jag!
har också vart i affären och sådär, haha köpte min älskade chokladkalender, det växer man aldrig ur! hihi.
Nu lyssnar jag på musik och lite sånt, snart blir det nog mat, haha gud va mycket mat och ätbara saker detta inlägget handlade om :o haha ni kommer tro att jag är värsta fettot.. haha
men ha en fin kväll så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Nike

aaaah chokladkalender! mamma köpte varsin till mina småsystrar, men inte till mig, jag blev fett besviken :(

2010-11-24 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0