take a look at me now


fulaste bilden som nånsin tagits på mig, men jag älskar er massor tjejer, bilden är inte fårn igår.. haha
Hemma nu, igår hade jag en fin kväll med mina fina vänner, idolkoll och bara ta det lugnt hemma hos cornelia, ganska bra. Jag sov över hos henne sen med.
Idag vaknade vi runt 9, gick ner och gjorde scones mums, sen åkte vi in till gamla linköping och sålde lussebullar med klassen, kallt, men mysigt :) Sen rulla vi mot donken och åt lite, sen hem till henne kolla runt lite på datorn och nu är jag hemma med adventstjärnor i fönstren och sånt där som hör advent till. mys!
förresten mina vänner, ni ska få veta att den 14 januari kommer jag vara världens gladaste människa!
JAG SKA SE DANIEL "VÄRLDENS BÄSTA" NORBERG I CLOETTA CENTER + ALLA ANDRA IDOLERNA
STÅPLATS MED CORNELIA OCH MAJA!
GLAD TJEJ.SE
ha det hur bra som helst så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0