jag är tillbaka!

Nu är jag tillbaka!
har fixat en ny header som jag är ganska nöjd med, förutom bilden, den är ful, men hade ingen som passa på headern, så den fick duga. haha. Idag är jag sjukling.se, ont lite överallt, seg och förkyld, ush de suger! Men har hunnit plugga rätt mycket iallafall vilket känns bra. Har sett en massa filmer också, harry potter t.ex, haha peppar upp för nästa film som kommer nästa vecka tror jag? här har vi koll. Nu ska jag plugga lite till tror jag, om jag orkar och här får ni en rätt så bra låt att lyssna på sålänge!

Ni får ha det jätte bra


Kommentarer
Postat av: corre

Vart hade du köpt din gråa halsduk?:-o

& hur mkt kostar d att rida privatlektion på gunnorp?asså om du vet d. :-)<3. Jättefin header!<3

2010-11-16 @ 16:12:40
Postat av: jenny

hej!

jag har köpt min halsduk på ginatricot :)

hm, tror att det är 200 eller 250 om jag minns rätt! :) tack så jätte mycket! :) <3

2010-11-16 @ 16:44:27
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0