it's the best thing that you ever had


rösten, ögonen, leendet, låt mig dö ett par gånger tack! :o hah

Hemma efter en skoldag som gick förvånansvärt snabbt, först volleyboll på idrotten, jag suger verkligen på det haha, sen h-tid, engelska, no och matte. Nu är jag hemma, sitter och smådrogar detta klippet och dör lite på det! ska snart ta fram mina älskade skolböcker och mysa med dom en stund, har sv redovisning, matte prov nästa vecka, no prov nästa vecka, projektarbete i so och musik blä skjut mig. Men detta ska jag fanimig fixa, för snart är det jullov, jag längtar som fan, för då är det julafton, tandådalen och bara allmänt mys. Sen den 14 januari vet ni vad som händer, då ska ja äntligen träffa min blivande man på klippet över! :*
ha det fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0