gunnorp är livet som pricken över i:et

Tänkte göra en liten kul sak, jo, lägga ut en bild från alla mina läger på gunnorp! kul vaaa?

SOMMAREN 2007 - TRIXON
8-DAGARS


SOMMAREN 2008 - CYLWIA
10 DAGARS




ALLHELGONA 2008 - EPOZA
4 DAGARS


SOMMAREN 2009 - ARRAC
10 DAGARS


ALLHELGONA 2009 - ARRAC
4 DAGARS


SOMMAREN 2010 - CHILA
10 DAGARS


ALLHELGONA 2010 - CHANEL
4 DAGARS



gunnorp är världens bästa stället och jag är så glad att jag och linnéa valde att åkte hit sommaren 2007! Det har blivit så att höjdpunkten på året är gunnorp! Alla gånger man gråtit för att man ska hem och alla gånger man varit så glad för att man ska dit! Alla underbara människor man träffar, allt! Jag kan bara säga en sak att om ni vill ha sjukt kul, umgås med galna och underbara människor, rida på världens finaste hästar, rida för världens bästa ridlärare GISELA och lära er massor och samtidigt ha sjukt kul,
ÅK TILL GUNNORP, det är världens bästa ställe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0