förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Jag har inte haft internet på hela dagen, därför så dålig uppis. Men stanna hemma idag också, kände mig inte alls särskilt bra imorse, är fortfarande inte riktigt 100 men ska allt ta och pallra mig iväg till skolan imorrn. Musik prov väntar och det får jag inte missa. Men idag va syster också hemma, vi kolla på hp och sånt där. Spela även lite sims 3, haha sjukt länge sen jag spelade det. Men allt stängdes ner och då blev jag sur och det vart inget mer spelande för mig.. Har pluggay endel också, ska försöka få in rockens historia i skallen vilket inte är det lättaste måste jag säga. Men nu har jag precis duschat och ska snart äta, haha nu har ni fått tagit del av min väldigt intressanta dag! Ni får ha det jätte bra, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va e hp? <3

2010-11-17 @ 20:08:32
Postat av: jenny

haha harry potter :)

2010-11-17 @ 20:37:44
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0