dynamite


mitt hjärta, jag älskar dig, mer än allt

ar seg som attan och blablabla. stallet var mysigt, red inte men borsta busan länge och sånt. Denna vecka har vi inte alls särskilt mycket i skolan, känns skönt, men har en massa annat att göra istället
onsdag: baka lussekatter till lördag
torsdag: hjälpa till på öppethus på skolan för 6orna som börjar 7an
fredag: cornelia
lördag: stå i gamla lkpg och sälja lussekatter med klassen

Måste också få in att köpa "julklapp" till klassens julkalender och present till cornelia och madde.. surt, för jag vill hinna åka till stallet, men det får vänta till söndag.. kommer sakna ihjäl mig efter pållen min! josse, om du läser detta får du ge henne en massa kramar och pussar från mig! :)

GRATTIS MADDE SOM FYLLER 15 IDAG! :) <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jarrå ska jag göra :) Tar med henne på en tur imorgon med :)

2010-11-22 @ 22:24:07
URL: http://josefhiiine.blogg.se/
Postat av: jenny

tackk! :)) låter jätte bra! :)

2010-11-23 @ 18:30:19
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0