but i lied my heart in thousand pieces so,


..jag älskar dig 100 gånger till pluto och tillbaka igen..

Hemma efter en skoldag fylld med skratt, haha. Startade skoldagen med idrott, höjdhopp.. verkligen inte min grej alls, haha failade stenhårt! sen va det matte, engelska, spanska och h-tid.
min klass är bäst!
kvällen kommer spenderas med Cornelia, Emma, Emma och Madde vilket kommer bli super tror jag! Vi ska fira cornelia lite och kolla på idol och lite sånt. Sover där sen och imorrn ska vi in till gamla lkpg och sälja lussekatter med klassen. Så det blir nog ingen uppdatering att hänga i julgranen :o haha. Men ni får ha en jätte bra helg så hörs vi imorgon eftermiddag / kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0