' wrap u around me

chachaaaa (h'
kom hem från stan för en stund sen, haha vi hade sjukt kul iaf! Vi åkte runt halva sverige, blev fetttton på donken, skämde ut som som faeeen, skratta, gick runt, fota, prata och myckkke mera! (y'
tack för dagen min bästavän, jag älskar dig sjuuuukt ♥
Men hitta ingen konfa klänning, jag ser ut som fetaste mongot i klänning med.. men måste nog ha det vaa. Sen jag kom hem har jag kekat en glass, städat mitt rum och skrivit klart praobevet. Fysatan va duktig jag är hähä. Nu ska jag fortsätta lyssna på min kära spotifylista och chiiillidilla, sen ikväll blire wipeout med brudsen :) Sen när emma skickat kommer det nog lite bilder från dagen. haha jedrans va mycket bilder det kommer bli här i framtiden (y' haha


här får ni en härlig låt som iaf jag blir riktigt glad av :)
/ j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0