' when theres no light to break up the dark

hejj snyggos!
skolan idag gick rätt snabbt, tisdagar är rätt slappa! efter skolan pluggade jag med cornelia. jesus va mycke vi har nu denna & nästa vecka. denna vecka är det bara spanska läxa, sen nästa är det 3spanska häften & 1 engelska häfte som ska in, ett matte prov, so instuderingsfrågor klara, författarporträtt klart, läst färdigt boken och ja sjuuuuuukt mycket. typ hej kom och hjälp mig! men vi plugga och år glass, & rip mina solisar :( blir att köpa nya på torsdag .. haha ;) sen gick vi till konsum för att köpa godis till imorrn då det blir bio med skolan. sen träffa vi emma och vi 3 gick runt en sväng, tack för kvällen tjejor, jag älskar er!
nukollar jag på sverige-sweitch ( haha ingen aning hur man stavar ) haha! sverige leder med 3-0 så de är rätt okej ;) haha och så har jag duschat.
ni får ha en fin kväll
/j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0