' we used to be a team

Hey snyggon ;*
skolan idag gick snabbt, hade ett typ författar besök där han douglas foley va hos oss. Han som skrivit habib böckerna och shoo bre ohdom. Haha, han va grymt skön! (y' Efter skolan drog jag ner på stan och mötte emma o, vi gick runt och kolla efter solbrillor, jag hitta ett par på gina och hon ett par på åhlens :) sen åt vi på donken :$ dåligt samvete här va .. haha! aja, sen bussen hem. tack för eftermiddagen sötnos, jag älskar dig otroooligt! ♥
Imorrn har vi utvecklingssamtal och det betyder ledigt, jag har vid 11 - 11.45, så lite sovmorgon får jag allt! (y' sen på eftermiddagen ska jag ant. med mamma till stan och kolla på konfaklänning oså :)
ha en fin kväll peoples
/j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0