' the last song

Tjaaa
skolan idag gick rätt så snabbt, efter skolan gick jag, hanna & madde till stan. skulle först köpa ett par nya brills för mina är rip. men såklart finns nt mina svarta kvar på gina. slut! så jag får köpa ett par på cubus, men ska kolla på ikano om det finns några kvar där! sen mötte vi upp cornelia och åt lite på donken, jag och madde va duktiga och år sallad :o haha! sen kom madde & emma och snacka lite. sen gick jag,madde,hanna & cornelia till bion.
GUD VA BRA DEN VAR!, tårarna spruta&spruta&spruta, jag som aldrigaldrigaldrig gråter till filmer, gjort det en gång till micke & molle när jag var typ 5? hah. åh vill se den igen! har oxå en ny liten crush på liam hemsworth ♥ hur snygg som helst! men jag rekomenderar den starkkkkt! nu måste jag kolla igenom spanskan & engelskan,





♥♥

/j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0