' söndag

sådär, nu har jag hunnit duscha och fixa mig. ska in till staden med min bästevän idag, ska bli grymt kul att bara träffa henne :) ska försöka kolla på lite konfa klänningar ohsånt medans jag väl är inne i stan. 
sitter bara här och segar nu och dricker the eller hur det nu stavas.. hah! borde egentligen städa mitt rum innan jag åker, men palllllar nt. haha jo ska nog göra det om jag hinner och om mitt the svalnar ngn gång så jag slipper bränna tungan va mig ;o haha! Men ni får ha en finfin dag för det ska jag ha!



här får ni en bild på mig & emma från förra sommaren :) browwwnieeeben hade vi då :( haha jag vill ha sommar!

bilder sen valborg och allt dedär kommer när nöten skickat!

/ j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0