' now or never

Halli hallå
skolan idag va slapp, först en föreläsning om alkohol och droger ohsånt, sen no & sen en stund so. sen vare bio med hela 8an, såg prinsessa och den var faktiskt helt okej, bättre än jag trodde :)! efter bion mötte jag catta, vi tog bussen hem till henne och sen till konfan. på konfan träna vi på själva konfirmationen, nästa söndag! på ett sätt ska det bli skönt att nt alltid behöva tänka på konfakonfakonfa.. men jag har insett att jag kommer att sakna min grupp och alla grymma ledare rätt så väldigt mycket! menmen.
aja nu ska jag försöka plugga lite spanska, så ni får ha detbra
& imorgon ska jag se the last song! woho! + att de bara är 40 dagar kvar till gunnorp!


jag och min finaste arrac sommaren 09. ♥

aja pusss / j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0