nothin' on you

Tju
sämst update härvaa!?
Men har nt haft tid eller varit hemma så, men matte provey gick jätte bra, vg och 2 poäng från mvg. Så jag är supernöjd! Valborg spenderades med madde s,cornelia och emma o på en brgga i bjärka (y' vi skulle egentligen varit fler men de andra 2 kunde nt.. men de va grymt kul ändå. Vi grillade, keka godis och massa, sen kom några killar och joina oss en sväng. Sen gick vi hem vid typ 11 eller nått hem till madde :)
Idag följde vi med madde te gunnorp en sväng ohså, sen åkte vi ut och red spisan, gick super! Red i hagen och galoppa lite oxå, har typ nt kunnat göra de så mycket innan för att hon vart så peppad. men tror jag fattat hur jag ska göra nu (y' haha :) ikväll bilr de nog bara att va hemma och tare lugnt! Bilderna från i måndags när jag red bus kommer i nästa inlägg och sen ska madde skicka en massa bilder från kvällen igår och när jag, hon och cornelia va med. haha mycket bilder blir de och rörigt inlägg. menmen :)
/j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0