' konfirmerad

sådärja, nu är jag konfirmerad!
dagen blev riktigt lyckad, blev först fotograferade i kyrkan, fotona kommer i veckan, läängtar.. haha :)) själva gudstjänsten blev oxå bra, sen efter blev det at bli fotograferade av hela sverige & ha en kramring.
men det känns ändå både bra och dåligt, tråkigt att allt är slut, detta året är ändå ngt jag alltid kommer minnas, alla helt störda kompisar & ledare, hur jävla mycket man skrattat, tror ärligt nt att jag skrattat så mkt annars. alla lägren, kvällarna då man suttit uppe och snackat. alla lekarna som vi skratta åt, alla sånger.. jag kommer sakna allt detta så sjukt mycket! men jag vill iallafall tacka alla som gjorde detta året grymt bra! speciellt min kära onsdagsgrupp, både kompisar & ledare, ni är grymmmmmaaa & älskar er hela högen! ♥♥

jag fick iallafall en mobil, sony ericsson aino, sjukt nöjd! mahahha :D, ett Thomas Sabo halsband & armband & 400 kr. (y'
nu på kvällen träffa jag emma en stund, vi deppa lite över att konfan va slut,prata & skratta (y' :)♥
nu kommer det bilder från cafékvällen & konfirmationen. börjar med cafékvällen.
där va cafékvällen & nu blir det konfirmationen idag
här har ni min & min grupps konfahelg i bilder. tack för de här året, ni är bäst! ♥
tror att själva konfaåret oxå kommer upp i bilder ngn dag, fick ju en skiva med en massa bilder i fredags :)
/j♥

Kommentarer
Postat av: Lukasmaia

Nice site, keep up the good work!

2010-12-22 @ 16:59:32
URL: http://lukasmaia.blog24h.com
Postat av: Jenny

Thanks!

2010-12-22 @ 17:07:00
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0