' jag glömmer aldrig det jag gjort med dig

hej alla söta
va ju i ånestad och kolla på tävlingar idag, alla va riktigt duktiga! vann km - ponny gjorde sophie & melissa, grattis till dom. hann nt se vem som vann km-storhäst ;) hälsa även på min saknade-bästa-sötaste-älskade-underbara-finaste HAVANNA ♥♥♥♥ ja jag har damp (a' men gud som jag saknat henne och gud så glad jag va när jag stog inne hos henne. helt sjukt, förr så var jag hos henne minst 4 dagar i veckan och nu har jag nt sett henne på nästan ett år. jag blev nästan lite tårögd när jag stog hos henne med hennes huvud i famnen. hon är bäst min lilla havanna ♥
när vi vart där drog vi vidare till nästa stall, red ut med maja-mirexo, martina-sigge & julia-sölve. madde fick vara fotograf ^^ haha, spider va riktigt fin och galoppen gick jätte bra. bocka ingenting! haha (y' fina hästen! imorrn blir det att skritta ut en kort sväng barbacka eftersom de ska skos imorrn. ska bli skönt att få skor på henne så man nt behöver vara rädd att hon ska ramla ner i diken när man måste rida i kanten på vägen. haha.
nu ska jag stoppa näsan i SO boken och här får ni lite bilder från dagen & från både ånestad & orlunda!
 
'  karro & inez

'  alice (rätt?) & leo

'   emelie & kermit

'  ? & melissa

'  elin (trorja) & starfighter

'    matilda(?) & lemon

'   jossan & mattie

'   elin & benji

'   lovis (?) & leo
 där har ni några bilder från km-ponny i ånestad & nu kommer några bilder från ridturen med spider!




/j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0