' If there's a soulmate for everyone

Helloj,
sov hos madde igår, på kvällen kom även cornelia pch hanna en sväng! sjukt kul hade vi iaf (y' ♥ när de andra gick så satt jag och madde lite vid datorn och hade allmänt kul :) hon är allt bra den där bruden asså! Idag följde jag med madde te gunnorp för att jag skulle få rida med på hennes hopplektion för gisela tyckte jag va så duktig när jag praoa :) hade min finaste arrac och vi hoppade då, busen va peppad med grymt duktig och det gick ganska bra! :) ♥ bästa arrac! sen körde maddes mamma hem mig hit, tack för kvällen,natten & dagen madde, jag älskar dig! ♥ ikväll ska jag antagligen träffa emma en stund och vi ska nog bara tare lugnt oså :) men ni får ha en finfin dag sötnosar så hörs vi!
en charmig cambild från igår och en sjukt bra låt!
/ j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0