' i look at you ,

Halloj!
skolan idag var grymt seg och jag va grymt trött! det va jag nog nt ensam om i min kära klass 8D. haha! efter skolan följde madde med hem och vi kolla på biobiljetter till the last song! blir på torsdag, åh jag längtar! haha. Sen tog vi bussen till stallet, hade spider. Red först en kort stund i hagen och värmde upp, sen red vi ut en sväng och det blev lite galopp med, gudars va kul spisan tyckte att det va och de smitta av sig på mig med. haha jag satt och skratta hela galoppen, hon va asfin i början och sen busa hon lite, öronen peka rätt fram hela tiden! åh min fina hezti! Men rid turen sluta med att sigge höll på att snubbla och grejjer och halta lite, han hade snubblat lite i början med men visade ingen hälta. men fia trodde bara att det va att han va öm i fötterna. så det blir nog bra :)
blir förresten hoppträning next tisdag på spider! ska bli grymt kul att komma igång med det! (Y)
nu har jag försökt plugga lite so vilket gick sådär, ska även läsa lite i min bok på svenskan, huckleberry finn, jesus va tråkig :o aja, men bara 3 veckor kvar typ, sen sommarlov!
men har grymt mycket i skolan just nu, så förvänta er nt allt för bra update.
men ha en fin kväll oallt. pussss / j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0