' havanniie ♥

eftersom jag har så himlans mycket tid just nu innan utvecklingssamtalet så tänkte jag skriva lite om min förra sköthäst, havanna ♥
hon var absolut ingen populär häst, bara sur och sparka och busa när man red. men hon hoppade som en stjärna verkligen! men på något konstigt sätt fastnade jag för denna lilla runda,bruna och sura lilla ponny. jag red henne i stort sätt varje lektion och hon blev min favorit mer och mer. problemet var att jag skötte en annan häst, jerry. jag älskade honom väldigt mycket, men han var så populär ändå i stallet och hade folk som borsta på honom. havanna hade bara en eller två skötare. så jag började sköta henne, men var då tvungen att sluta på jerry..
menmen, i början var havanna riktigt sur i stallet och jag kunde nästan inte borsta henne,men jag fortsätte att åka ut till stallet ca 3-4 dagar i veckan och borstade. och vi började bli riktiga kompisar jag och min havanna. Jag kunde tillslut stå och borsta henne och pussa på henne hur mycket jag ville, och hon bara stod där. min fina ponny ♥ jag älskade verkligen henne över allt annat. sen började hon tröttna på att hoppa, men jag fick henne på klubbmästerskapet i hoppning. hon var så pigg och glad, men 2vägringar och kom sist. haha fail på oss. men vi hade kul iallafall! :) sen började jag ju växa ur henne och hittade en medryttarhäst (sölve). honom började jag rida mer och mer, så jag slutade på havanna och i ånestad, men jag fick min sista lektion på havanna, och vi red ut. hon var så pigg och glad och det verkade som hon verkligen älskade livet dom 2 timmarna. Nu har jag nt träffat henne på nästan ett år.. men ska ant. träffa henne den 23/5, min finaste ponny. jag saknar dig så mycket att det gör ont ibland.
jag älskar dig ♥
här har ni lite bilder på mig och min fina, och ni ser att hon va rätt liten :/ min älskling, jag glömmer aldrig våran tid tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0