' happpiiee

tjaao
sorry för baaaad update igår, men hann verkligen nt! Kom hem ifrån konfan typ halv 9 och va tvungen att plugga då. Men nu är jag tbx, idag var det talangjakt i skolan, den blev riktigt bra! Lazee va där, ni vet den grymmish låten Calling Out? haha :)) http://www.lazeeonline.com/, där finn de tom lite bilder från dagen ;) haha, aja matte prov A-delen idag, tror att det gick helt okej faktiskt och imorrn blir det B-del, hkk förhöret gick med rätt okej. sen på e-valet va vi på studiebesök på linds café. Fick se när de gjorde prinsess tårta & göra marsipan rosor (h'
efter skolan åkte jag & maja ut tillstallet & min häst va dum och ville nt komma in, men sen fick jag in henne.. haha tur för henne.. haha ;) maja red lite på henne med, spider va riktigt lugn och fin idag, sånt gillar vi!
nu har ja pluggat matte och så och vetni!?!?!?!?
TAYLOR LAUTNER & KRISTEN STEWART KOMMER TILL STOCKHOLM!
JAG MÅSTE DIT!, NÅGON SOM VILL HÄNKAAA?
datum är nt bestämt, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0