' everybody hurt, sometimes

halloj
andra gången jag skriver detta inlägg.. bajs
skolan idag gick med en väldig fart. men kommer desvärre ha grymt mke plugg hemma denna vecka. Har massa saker som ska in denna vecka, för på fredag sätts våra betyg! Hoppas att jag höjt mig i ngt, för jag har jobbat massa denna termin, tycker jag då.. hah
efter skolan drog jag,madde&maja ut till stallet, skritta ut i ca 20 min barbacka. Spider va piggmen snäll, men träna mycket på halter och på att hon ska lyssna på mig. t.ex att hon inte får börja gå från halten förrens jag tillåter det, gick riktigt bra i slutet, hon är så lättlärd och duktig min lilla häst :)♥
sen fick min sölve sin födelsedags tårta, för lilleman fyller ju hela 7år idag! ♥
nu ska jag fortsätta plugga, & här får ni ettpar bilder på min lilla stjärna ♥





du är bäst! ♥

/j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0