' even the stars refused to shine,

Tja
skolan idag rulla på, på idrotten körde vi brännboll, D mot C, haha c:arna va så säkra på att vinna.. men vilka vann? haha ;) 8D ♥ haha
aja, efter skolan åkte jag,madde & maja till stallet, red i hagen och min polle va pig som attan, men jag tänkte på att rida med känsla och pilla med fingrarna som morgan sa att jag skulle göra. så hon skulle slappna av, gick faktiskt mycket bättre! ni som trodde att ridning är en enkel sport, kan u gå och lägga sig.. hah :)
nu har jag ätit, duschat och pluggat. Sista plugg veckan nudå, sen nästa vecka blir det sommarlov(!!!!) hur underbart!? ♥
ni får ha en fin kväll, och här kommer några låtar som står på relpay på min dator just nu
ett par söta bilder från första konfa lägret vi hade i slaka  ♥
/j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0