' bra update.

Tjaaa
sorry för dålig uppdatering, men det kan nog bli så denna helg.. för igår var det café kväll med konfan, va faktiskt riktigt kul, visade upp en "pjäs" om konfatiden typ, sjöng, hade ngn tipspromenad och stationer, åt tårta, fick fräslarkransar,bibel & en skiva med en massa bilder från konfatiden, sen hade ledarna en pjäs och sjöng en sång till oss =) så kvällen blev finfin! Nu är mina kusiner & farmor & farfar här så hinner nog nt med att skriva här så mycket, men vi ska in till stan idag tror jag :)
bilder från igår och från konfatiden kommer nog på söndag kväll, då blir det nog några från konfirmationen med!
jag kommer sakna min grupppppp <3

puss / j ♥

Kommentarer
Postat av: Burmese

I recomend this site

2011-01-19 @ 08:26:09
URL: http://burmese.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0