' utan dig är jag ingenting

Hola amigos
skolan idag gick rätt snabbt, vet att jag har G i idrott och ett starkt VG i slöjd, känns rätt så bra :))
efter skolan följde jag med hanna & cornelia till stan, vi gick runt och lite sådära, åt gjorde vi med .. haha ;) sen följde cornelia med mig hem och vi har mest suttit här och degat, haha tjockt som faen. men de får vi leva med. resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt, imorgon blir det iallafall stan med mamma och kolla om jag kan hitta ngt att ha på skolavslutningen, men ni får ha världens bästa kväll
en liten bild på mig, lovisa & lovisa sen i söndags, tagen av jonnnnna :) & skratta nt för mycket åt mig.
pöössss / j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0