' sunshine

Tjaoo,
sorry för världens sämsta uppdatering. men jag njuter för fullt av sommarlovet & har nt haft tid för bloggen. men nu är jag tillbaka.
Söndags:
sov catharina här, vi kolla på film & tjocka oss & cattis, du vet att jag alltid finns om de är ngt!
Måndag:
vaka runt 8, tog bussen till stallet vid 10, red till paddocken med madde,maja,julia& filippa. Spider va sjuuukt duktig, så lugn har hon inte varit på länge, så höjde hindret lite så det låg på 70. och fick till några riktigt fina språng, tyvärr va de ingen kamera med. menmen. Sen tälta jag & madde på en ö utan för henne, fyfan, de spöregna hela kvällen & natten, så ca 2h sömn i ett dyngsurt tält & allllt va verkligen blött.. men vi klara det (h'
Tisdag:
Vi åkte hem från ön på halv 6 för vi hade ju nt sovit ngt typ. men natten klara vi med vindruvor, ostbågar, cola & musik. haha. sen kom vi hem till hennes mormor&morfar & decka direkt.. haha sen hem till henne, chillla galet till typ klockan 1. klockan 2 tog vi bussen till stan, sen till mig, sen tbx till stan sen till hööks. jag köpte ett träns till spider & ett shabrak till arrac. halva priset så ;) sen hem till madde igen & sova hos henne. Vi somna typ 10 &
Onsdag:
vakna 12 idag, haha hej sova bort hela dagen. men aja, gick bort till slottet och åt pastasallad i solen. Sen låg vi & sola ett tag & åt glass. sen kom mamma & maja och hämta mig runt 4. Vi åkte in till hööks igen, fick ett par ridbyxor& strumpr & så köpte jag sen matchande förbygeln med löstagbar martingal till spisan för halv priset med. haha man ska passa på som sagt ;) haha ikväll ska jag absolut inte gör någonting utan bara ta det lugnt.
imorrn blir det iallafall stallet och testa grejorna. sen rida ut med maja & förhoppningsvis madde, vi ska ta en lite längre runda, tror att det blir storskogen :)
pusss / j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0