' slowly

godmorgon sötnosar
jag är upppe! haha nej men jag va tvungen att gå upp, för vi ska ta 10bussen till stallet -.-
haha fast jag är pepp på att rida, men inte att åka buss.. haha nej men slutsnackat om mina problem.
men idag blir det iallafall stallet, sja ta ett dressyrpass i hagen, hoppas att pållen sköter sig, fast det brukar hon ju :) hon vila ju igår så det ska nog gå finfint! :)
blev ju inte att träffa emma igår, men vi kanske skulle ses en stund idag istället, för hon åker ju ikväll igen.. dissarN her self.
aja ni får ha en fin dag så hörs vi nog ikväll.
+ att det är bara 6 dagar kvar tills jag lämnar er här för 10 dagar på gunnorp!

/j♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0