' rubriker är jobbiga.

halloj snyggos
kom nyss hem från stallet, spider va helt cp, vet inte va de va med henne haha. hon brukar inte va så cp? haha ve de pga av vilodagen igår kanske? haha aspigg& stark va hon. hon är aldrig stark? va är detta? haha.
aja, men jobba mycket på 8or och då lugnade hon sig lite grann. sölve har nog en ny medr. pågång med :D underbart :D en duktig med! =)
nu är jag rätt sur för att jag inte kom till twilight-event igår.. jävla bajs att man inte kunde köpa biljetter i lkpg. gahhh, min man va ju där? höhö. men arghhh va ville ju dit, men hörde att alla skrikit så man nt hört ngt av intervjuen och typ miljoner hade svimmat.. men ändå, hur värt? åhhhhh hoppas dom kommer igen nån gång, ja hoppas kan man ju alltid göra.. nu ska jag försöka trösta mig lite med lite go musik och chillleftermiddag, emma hann nt idag heller, menmen
här får ni en bild på min man iallafall ;)

♥♥♥

pussspusss /j♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0